Obserwatorzy

Translate

piątek, 17 października 2014

Zakładka z żyrafą

Witam

dzisiaj mam dla Was zakładkę z żyrafą rysowaną na bloku akwarelowym. Kredki akwarelowe, delikatne potuszowane boki, odręczny napis "Tu czytam", stemplowane listki. Brzegi zakładki wycięłam dziurkaczem, który ostatnio zakupiłam. Tył zakładki skromny ozdobiony paskiem z dziurkacza. Elementy podklejone taśmą 3d tym razem bez żadnego kryształka ;)
Przyznam szczerze,  że chyba wrócę do normalnych kredek, ponieważ lepiej mi się nimi koloruje ;)





Różyczki zrobiłam sama z dziurkacza kwiatkowego 2,5 cm. Troszkę brakuje im do ideału, ale jak to mówią "ćwiczenie czyni mistrza". Mam nadzieję, że w końcu dojdę do wprawy ;)
Pozdrawiam w ten deszczowy dzień

10 komentarzy:

  1. Fajowa żyrafa! :) różyczki są super, mi zawsze jakoś koślawo wychodzą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) moje też koślawe ale metoda prób i błędów kiedyś może zrobię w miare równe ;)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ta żyrafka ^^ Może trochę gryzie mi się kolor zieleni z pomarańczem z tyłu, ale przód zakładki jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) może i się gryzie dlatego brzegi są z ząbkami ;p

      Usuń
  3. ale laska z tej żyrafy ;) świetnie Ci wyszła zakładka :) i dziurkacz piękny :) no i kwiatki niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No zdolniacha z Ciebie! Twoja żyrafa jest pierwsza klasa! Różyczki są ok, mnie się nigdy nie chce robić i zazwyczaj używam gotowców. ;)

    OdpowiedzUsuń