Obserwatorzy

Translate

O mnie

Moje zdjęcie

Witam wszystkich odwiedzających.

Twory z papieru pochłaniają mój cały wolny czas. Wykonuję na zamówienie papierowe kwiaty, exploding boxy, zakładki, przepisniki, notesy itp
Chcesz sprawić swoim Bliskim oryginalny prezent? Jesteś twórcą i potrzebujesz kwiatów do ozdoby swoich prac? Zapraszam do kontaktu;

Dziękuję wszystkim za komentarze, które są motywacją do dalszego tworzenia i rozwijania swoich pasji.
Justyna DzastArt

środa, 22 października 2014

Kwadratowo

Witajcie

dzisiejsza kartka zawiera cztery kwadraty, ponieważ przygotowałam ją na wyzwanie na blogu ScrapaAndMe.


Brązowy kwadrat koronkowy zrobiłam z pomocą dziurkacza brzegowego, trzy pomarańczowe kwadraciki ozdobione serduszkami z delikatnie tuszowanymi brzegami, w rogach po trzy ciemnoróżowe kryształki. Napis i digi stempelek znalezione na Pintereście. Dziewczynkę pokolorowałam zwykłymi kredkami. Każdy element podklejony jest taśmą 3d.
A tak prezentuje się kartka










Pozdrawiam ;)

4 komentarze: