Obserwatorzy

Translate

O mnie

Moje zdjęcie

Witam wszystkich odwiedzających.

Twory z papieru pochłaniają mój cały wolny czas. Wykonuję na zamówienie papierowe kwiaty, exploding boxy, zakładki, przepisniki, notesy itp
Chcesz sprawić swoim Bliskim oryginalny prezent? Jesteś twórcą i potrzebujesz kwiatów do ozdoby swoich prac? Zapraszam do kontaktu;

Dziękuję wszystkim za komentarze, które są motywacją do dalszego tworzenia i rozwijania swoich pasji.
Justyna DzastArt

poniedziałek, 27 października 2014

Słonik i dużo różowego ;)

Witajcie

ostatnio miałam okazję zrobić karteczkę na pewnej uroczej, małej damy na 2 urodzinki. W ruch poszły więc stempelki, kredki, kostki 3d, dziurkacz i kolor różowy ;) Baloniki i serduszka wycinałam ręcznie. Tym razem ozdobiłam także środek kartki. Zapraszam do oglądania, a będzie dużo zdjęć ;)
Pierwsze zdjęcia są bez kryształków













Po namyśle dodałam w rogach kartki po trzy kryształki oraz  jednego na czole słonicy ;)










A w środku babeczka, koronki, baloniki ;)






Pozdrawiam ;)




11 komentarzy: