Obserwatorzy

Translate

czwartek, 11 grudnia 2014

Świąteczna ramka na zdjęcie ;)

Witam

coraz bliżej święta, więc czas pomyśleć o drobnych upominkach dla bliskich. Pod wpływem przemyśleń, różnych inspiracji świątecznych i wytycznych blogowych wyzwań powstała ramka na zdjęcie, którą mój synek podaruje Babci i Dziadkowi pod choinkę ;)
Ramka zmieści zdjęcie 10/15, jest na niej stempelek z życzeniami, opalizujące półperełki, delikatne tuszowania na koronce, moje nożyczkowe poisencje ;) Użyłam taśmy 3d, więc zdjęcie można wymieniać.
Ramka jest świąteczna, więc leci na wyzwania;
 - u Szmeka
Kolorowy Jarmark -świąteczna praca przestrzenna ;)


A tak wygląda moja rameczka










Pozdrawiam zaglądaczy i zapraszam na moje candy ;)

8 komentarzy:

  1. Twój pomysł na ramkę jest bardzo ciekawy.
    Jest taka delikatna i romantyczna, bardzo ładna. Na pewno spodoba się obdarowanym :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie taka świąteczna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ramka :) uroczo wyglądają te perełki :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka, delikatna, zimowa i świąteczna w jednym! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ramka :) piękne kwiaty!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysłowa, i jakze swiateczna - dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń