Obserwatorzy

Translate

O mnie

Moje zdjęcie

Witam wszystkich odwiedzających.

Twory z papieru pochłaniają mój cały wolny czas. Wykonuję na zamówienie papierowe kwiaty, exploding boxy, zakładki, przepisniki, notesy itp
Chcesz sprawić swoim Bliskim oryginalny prezent? Jesteś twórcą i potrzebujesz kwiatów do ozdoby swoich prac? Zapraszam do kontaktu;

Dziękuję wszystkim za komentarze, które są motywacją do dalszego tworzenia i rozwijania swoich pasji.
Justyna DzastArt

wtorek, 2 września 2014

Morski świat

Witam

dzisiaj zrobiłam kartkę na wyzwanie Morskie opowieści na blogu 123scrapujTy.blogspot.com.
Forma pracy kartka i dużo zwierzątek morskich, które są urocze ;) Elementy na taśmie 3d, kawałek tasiemki, diamenciki, digi stempel i schowek na życzenia w środku. I dla lepszego efektu kryształowy piasek koloru bursztynu ;) (taki gadżet z mojej kolekcji ozdób do paznokci ). Zwierzaki pokolorowane zwykłymi kredkami.
Tak wyglądają zwierzaki na kartce












I oczywiście banerek wyzwania

http://123scrapujty.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-45-morskie-opowiesci.html

Pozdrawiam ;)

5 komentarzy:

  1. Prawdziwa morska kraina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Witam wśród obserwatorów ;)

      Usuń
  3. świetny pomysł z tym okienkiem :) kartka wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń