Obserwatorzy

Translate

wtorek, 23 września 2014

Makowa zakładka

Witam

Troszkę mnie tutaj nie było, ale miałam dzieciaki chore. Teraz już wyzdrowiały więc postaram się nadrobić zaległości i pozaglądać do Was na blogi, gdzie z pewnością pojawiło się wiele cudownych inspiracji ;)
Kiedyś wydrukowałam sobie digi stempelek z makiem, a że nie mogłam się zdecydować co z nim zrobię to powstała zakładka. Stempelek kolorowany kredkami zwykłymi, parę diamencików i czerwona wstążeczka.






Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. jaka sliczna zakladka :)) woow :) mam slabosc do makow :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, znów świetna! :)) A maki są piękne, i te "żywe", i Twoje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam napisać najważniejszego - jestem pod wrażeniem, jak wspaniale pokolorowałaś mak - to cieniowanie, cudo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba moje kolorowanie tym bardziej, że nie są to jakieś drogie, markowe kredki tylko takie za 5 zl ;)

      Usuń
  4. Ślicznie pokolorowałaś maki :))

    OdpowiedzUsuń