Obserwatorzy

Translate

wtorek, 6 stycznia 2015

Wyniki mojego pierwszego candy ;)

Witajcie wieczorową porą ;)

Zgodnie z obietnicą ogłaszam wyniki mojego pierwszego candy. W roli maszyny losującej wystąpiła Maja ;) Zgłosiło się tylko 11 osób...

Maja z czarodziejskim pudełeczkiem


Nagroda główna wędruje do....



 Sutasz Agi

Niespodziankowa nagroda pocieszenia poleci do....





Agaty ;)

Gratuluję ;)
Dziewczyny proszę o adresy do wysyłki - dzasti0406@gmail.com

Dziękuje odważnym za wspólną zabawę ;D

A teraz ja się pochwalę ;p

W listopadzie wylosowałam bon w wyzwaniu ScrapCafe i czekam na przesyłkę ;)
Prawie zapomniałam,że brałam udział w blog-hopie na bogu inspiracyjnym Scrapińca, a tu bach niespodziewanka i również tam wygrałam bon na zakupy ;D

Pozdrawiam ;)




4 komentarze:

  1. Wow! Ale mi sprawiłaś niespodziankę i radość! :) Dziękuję Mai za szczęśliwą rękę ;) A Agacie gratuluję wygrania niespodzianki! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Dziewczyn! Ja nie brałam udziału, bo dostałam już mega porcję słodkości od Ciebie, więc ustąpiłam miejsca innym. ;) A córcia śliczna, i te włosy - piękne!

    OdpowiedzUsuń