Obserwatorzy

Translate

czwartek, 21 sierpnia 2014

Inspiracją zdjęciem

Witam

    Dzisiejsza kartka to inspiracja zdjęciem w Skarbnicy Pomysłów. Zrobiłam ją w słodkich pastelowych kolorach na digi papierze.Tak prezentuje się karteczka;


 Poniżej kilka zbliżeń na szczegóły;






Jest słodki digi stempelek pokolorowany zwykłymi kredkami, różowe kółka wycięte z bloku technicznego kolorowego, motylki znalezione w necie oraz digi stempelek od http://novinka-digi.blogspot.com/2013/05/moc-zyczen.html.  Każdy element podklejony kosteczkami 3d.

Inspiracja kolorami oraz słodkościami więc karteczka leci na wyzwanie
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-dwutygodniowe-zainspiruj-sie.html


Pozdrawiam i idę pokolorować stempelki ;)

7 komentarzy:

  1. Super karteczka. Dziękuje za udział we wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna ta karteczka :) jestem pełna podziwu dla tego jak pięknie pomalowałaś stempelek :) dziękuję za odwiedziny u mnie :) zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i chętnie będę się pojawiać częściej w odwiedzinach ;)

      Usuń
  3. Hej:) Znów świetnie Ci wyszedł ten stempelek! Jestem pewna, że wymyślisz coś fajnego dla siostrzeńca. Ja uwielbiam wszelkie prace dziecięce, może dlatego, że sama mam dwumiesięczną córeczkę. :)
    Ps. Mój siostrzeńco-chrześniak też ma za 2 tyg. urodziny - to już 4. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, mi też jakoś te dziecięce kartki przypadły do gustu ;) to udanej imprezki hehe

      Usuń
  4. Świetne te Twoje stempelki :) Zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie w takim razie czuj się jak u siebie ;p

      Usuń